Kız öğrencilere cinsel tacizde bulunduğu idiasıyla hakkında adli ve idari soruşturma başlatılan öğretmen Z.T. kaymakamlık tarafından görevinden alındı - Eğitim Haberleri

9 Nisan 2008 Çarşamba

Kız öğrencilere cinsel tacizde bulunduğu idiasıyla hakkında adli ve idari soruşturma başlatılan öğretmen Z.T. kaymakamlık tarafından görevinden alındı

Muğla'nın Fethiye İlçesi'nde, görev yaptığı köy ilköğretim okulunda kız öğrencilere cinsel tacizde bulunduğu idiasıyla hakkında adli ve idari soruşturma başlatılan öğretmen Z.T. kaymakamlık tarafından görevinden alındı.

Karacaören Köyü İlköğretim Okulu'nda görevli öğretmen 55 yaşındaki Z.T. hakkında, yaşları 7 ile 9 arasındaki değişen kız öğrencileri kucağına oturtup, bacaklarını okşadığı ve dudaklarından öptüğü iddiasıyla 12 Şubat 2008 tarihinde, veliler tarafından ilçe milli eğitim müdürlüğü, jandarma ve savcılığa suç duyurusunda bulunulmuştu. Bunun üzerine evli, 3 çocuk babası öğretmen Z.T., hakkında adli ve idari soruşturma başlatılmıştı.

Fethiye Kaymakamı Mehmet Ali Karatekeli, olayın ardından soruşturmanın selameti için öğretmen Z.T.'yi valiliğin de onayı ile görevinden aldı. Z.T., ilçe milli eğitim müdürlüğü emrine memur olarak görevlendirildi. Z.T.'nin yerine ise Karacaören Köyü İlköğretim Okulu'na öğretmen Kübra Demir atandı. Demir, görevine başladı.

Öte yandan, öğretmen Z.T., hakkında 'Taciz' suçlamasıyla açılan davanın ilk duruşmasının 4 Haziran 2008 tarihinde Fethiye Asliye Ceza Mahkemesi'nde görüleceği belirtildi.

Hiç yorum yok: