7. Sınıf Öğrencisi Bakandan Yardım İstedi... - Eğitim Haberleri

9 Nisan 2008 Çarşamba

7. Sınıf Öğrencisi Bakandan Yardım İstedi...

Osmaniye’de 7. sınıf öğrencisi olan ancak bir haftadır ailesi tarafından okula gönderilmeyen Mahmut Ülger, Milli Eğitim Bakanlığı’na dilekçe yazarak Bakan Çelik’ten yardım istedi

Osmaniye'de bir haftadır ailesi tarafından okula gönderilmeyen Mahmut Ülger, Milli Eğitim Bakanlığı'na dilekçe yazarak, Bakan Çelik'e “Okumak istiyorum, bana yardım edin” çağrısında bulundu. Ülger, yazısında “Size şu an erkek sözü veriyorum, okula gittiğimde derslerime çalışırım” sözü de verdi.
Osmaniye'nin Mehmet Akif İlköğretim Okulu 7-C sınıfı öğrencisi Mahmut Ülger isimli öğrenci, ailesinin okumasına izin vermemesi nedeniyle Milli Eğitim Bakanı Çelik'ten yardım istedi. Bakan Çelik'e iki kez dilekçe gönderen Ülger'e Bakanlık yardım eli uzatırken, Osmaniye Valiliği'ne bir an önce Ülger'in okula dönmesi için gerekli işlemleri yapması talimatında bulundu.

-“ERKEK SÖZÜ VERİYORUM, DERSLERİME ÇALIŞACAĞIM”-

Mahmut Ülger isimli küçük öğrenci Bakanlığa gönderdiği yazıda, “Ben okumak istiyorum ama ailem bana karşı geliyor. Bir haftadır okula gitmiyorum. Beni okuldan çıkardılar. Şu an çalışıyorum. Bu dilekçeyi çalıştığım yerden gönderiyorum. Sevgili Milli Eğitim Bakanlığı'na sizden şunu istiyorum. Lütfen ben okumak istiyorum. Bana ardım ederseniz çok sevinirim” dedi. Ders notlarının “normal” olduğunu söyleyen Ülger, yazısında “Size şu an erkek sözü veriyorum, okula gittiğimde derslerime çalışırım” sözü de verdi. Ülger yazısını, “Lütfen size ricam bana yardım edin” diyerek bitirdi.
Milli Eğitim Bakanlığı, Osmaniye Valiliği'ne talimat vererek Mahmut Ülger'in okula dönmesi için gerekli işlemlerin başlatılmasını istedi.

Hiç yorum yok: