Görme engelli çocuklara çeşitli alanlarda eğitim verecek olan "Gören Kalpler Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi" törenle açıldı. - Eğitim Haberleri

14 Nisan 2008 Pazartesi

Görme engelli çocuklara çeşitli alanlarda eğitim verecek olan "Gören Kalpler Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi" törenle açıldı.

GÖREN Kalpler Eğitim Derneği tarafından OSTİM'de kurulan merkezin açılışı nedeniyle bir tören düzenlendi. Törende konuşan Dernek Başkanı Erol Sayyıban, merkezde görme engelli çocuklar için mesleki eğitim, sahne sanatları, spor aktiviteleri, bilgisayar, müzik eğitimi, resim, modelaj ve el sanatları alanında akademisyenler desteğinde uluslararası bir eğitim kalitesinin hedeflendiğini bildirdi.

TOPLUMLA BULUŞMA

Merkezde çeşitli iş kolları için destek sağlayacak bir Ar-Ge ünitesinin de kurulmasının amaçlandığını anlatan Sayyıban, engelli çocukların aileleri için bilgi işlem niteliğinde hizmet verileceğini dile getirdi. Ankara İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ulvi Kabakçı ise engelliler için kurulan bu merkezler sayesinde ailelerin engelli çocuklarını toplumla buluşturduğunu ifade etti. Kabakçı, merkezin OSTİM'de kurulmasının öğrencilerin iş dünyasına yakınlığını sağlaması bakımından önemli olduğunu vurguladı.

Hiç yorum yok: