Okulun Kazan Dairesindeki Yangın Korkuttu - Eğitim Haberleri

4 Ocak 2011 Salı

Okulun Kazan Dairesindeki Yangın Korkuttu

Okulun Kazan Dairesindeki Yangın Korkuttu

Osmaniye'de bir ilköğretim okulunun kazan dairesinde meydana gelen yangın, korku ve paniğe neden oldu.
Son anda yapılan müdahale ile büyümeden önlenen yangın, saat 12.00 sıralarında Baş Mahalle'de Mimar Sinan İlköğretim Okulu bahçesindeki kazan dairesinde meydana geldi.

Ders zilinin çalmasının ardından sınıfına giren ve dumanların yükseldiğini gören bir bayan öğretmen durumu hemen okul idaresine bildirildi. Bin 400 öğrencinin eğitim öğretim gördüğü okulda, kazan dairesine yakın olan sınıflardaki öğrenciler hemen tahliye edildi.

Kısa sürede olay yerine gelen Osmaniye Belediyesi itfaiye ekipleri dumanların çıktığı kazan dairesine müdahalede bulunarak yangının büyümesini önledi. TEDAŞ ekipleri ise yangın nedeni ile okulun elektriklerini kesti.

Çevrede güvenlik önlemi alan polis yangının oluştuğu kazan dairesine öğrencilerin yaklaşmaması için önlem aldı.

Baş Mahalle Muhtarı Mehmet Doğan ise yangının kalorifer dairesinde kullanılan yakıtın kalitesiz oluşundan meydana geldiğini ileri sürerek, "Bir bayan öğretmenimiz dumanların yükseldiğini fark etmiş ve gerekli yerlere anında haber vermiş. Ondan sonra müdahale edildi. Okulumuzda 1400 öğrenci eğitim görmektedir." dedi.

Hiç yorum yok: