Yalova Ünv. Öğretim Üyesi Alımı - Eğitim Haberleri

23 Aralık 2010 Perşembe

Yalova Ünv. Öğretim Üyesi Alımı

Yalova Ünv. Öğretim Üyesi Alımı

Yalova Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı...

YALOVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

Üniversitemize bağlı birimlere 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve bu Kanuna dayalı olarak çıkartılan yönetmelik hükümlerine göre öğretim üyeleri alınacaktır. Adayların;

Profesör kadrosuna başvuran adaylar; 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 26. maddesinde belirtilen şartlar ile başlıca araştırma eserlerini belirttikleri müracaat dilekçelerine onaylı lisans, yüksek lisans, doktora ve doçentlik belgelerini, nüfus cüzdan suretlerini, özgeçmişlerini, yayın listelerini, tebliğlerini, bilimsel çalışmalarını, bilimsel çalışmalarına yapılan atıfları, eğitim-öğretim faaliyetlerini ve 1 adet fotoğraflarını kapsayan altı nüsha dosyayı Personel Daire Başkanlığı'na teslim etmeleri gerekmektedir.

Doçent kadrosuna başvuran adaylar; 2547 sayılı Kanun'un 25. maddesinde belirtilen şartlar ile Anabilim Dalı ve başlıca araştırma eserini belirttikleri müracaat dilekçelerine özgeçmişlerini,1 adet fotoğraflarını, nüfus cüzdan suretlerini, doçentlik belgelerini, merkezî yabancı dil sınavı başarı belgesi, bilimsel yayınlarını, kongre-konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları ve eğitim-öğretim faaliyetlerini kapsayan dört nüsha dosyayı Rektörlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.

Yardımcı Doçent kadrosuna başvuran adaylar; Anabilim Dalı ve Yabancı Dillerini belirten dilekçelerine yüksek lisans ve doktora belgelerini, kısa özgeçmişlerini, bilimsel çalışmalarını ve 1 adet fotoğrafı kapsayan dört nüsha dosyayı Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir. Yardımcı Doçent kadrosuna başvuranlara 2547 sayılı Kanun'un ilgili maddeleri gereğince Üniversitemizce yabancı dil sınavı yapılacaktır.

Not :

* Doçent kadroları daimi statüdedir.

* Müracaat süresi, ilanın yayın tarihinden itibaren 15 gündür.

* Posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

* Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması şarttır.

* Adaylar, müracaatla ilgili her türlü bilgiyi Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığı'ndan sağlayabilirler.
BİRİMİ BÖLÜMÜ ANABİLİM DALI KADRO ÜNVANI DERECESİ ADEDİ ARANAN NİTELİKLER
Mühendislik Fakültesi Kimya ve Süreç Mühendisliği Kimya ve Süreç Mühendisliği Yardımcı Doçent 5 1 Doktorasını Makine Mühendisliği alanında yapmış olmak.
Mühendislik Fakültesi Polimer Mühendisliği Polimer Mühendisliği Profesör 1 1
Mühendislik Fakültesi Enerji Sistemleri Mühendisliği Enerji Sistemleri Mühendisliği Yardımcı Doçent 5 1 Ziraat Mühendisliği Lisans mezunu olmak ve iklim değişikliği konusunda çalışmaları olmak.
Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bilgisayar Mühendisliği Yardımcı Doçent 4 1 Kablosuz ağlarda güvenlik alanında Doktora yapmış olmak.
Hukuk Fakültesi Kamu Hukuku İdare Hukuku Profesör 1 1
Hukuk Fakültesi Kamu Hukuku Milletlerarası Hukuk Profesör 1 1
Hukuk Fakültesi Kamu Hukuku Anayasa Hukuku Yardımcı Doçent 3 1
Yalova Meslek Yüksekokulu Profesör 1 1 Doçentliğini Mekanik Metalurji alanında yapmış olmak.
Çınarcık Meslek Yüksekokulu Yardımcı Doçent 5 1 Siyaset ve Sosyal Bilimler alanında Doktora yapmış olmak ve en az 10 yıl Akademik tecrübeye sahip olmak.
Çınarcık Meslek Yüksekokulu Yardımcı Doçent 5 1 Kamu Yönetimi; Yerel Yönetimlerle ilgili doktora yapmış olmak
Termal Meslek Yüksekokulu Doçent 3 1 Tıp Fakültesi mezunu olmak, fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında ihtisas yapmış olmak.
Termal Meslek Yüksekokulu Yardımcı Doçent 5 1 Tıp Fakültesi mezunu olmak, fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında ihtisas yapmış olmak.

Hiç yorum yok: