Öğrencilere Destek Veren Akademisyenlere YÖK Tehdidi - Eğitim Haberleri

20 Aralık 2010 Pazartesi

Öğrencilere Destek Veren Akademisyenlere YÖK Tehdidi

Öğrencilere Destek Veren Akademisyenlere YÖK Tehdidi

Öğretim üyeleir derneği, öğretim üyelerinin öğrencilere destek vermesi halinde YÖK tarafından kadro vermemekle tehdit edildiklerini öne sürdü.
Öğretim Üyeleri Derneği'nden, YÖK'ün, öğrencilere uygulanan şiddeti protesto eden öğretim üyelerini kadro vermemekle tehdit ettiği açıklaması geldi.

Öğretim üyeleri, DİSK, KESK ve meslek odalarından oluşan grup, öğrencilere uygulanan polis şiddetini ve gözaltıları İstanbul Teknik Üniversitesi Taşkışla binasının önünde protesto etti.

Protesto gösterileri yapanlara uygulanan şiddetin orantısız olduğunu söyleyen grup, üniversitelerin siyasallaştırılmasına karşı olduklarını vurguladı.

Grup adına açıklama yapan Öğretim Üyeleri Derneği Başkanı Tahsin Yeşildere, üniversitelerde sivil polislere karşı olduklarını belirtti.

Yeşildere, öğretim üyelerinin öğrencilere destek vermesi halinde YÖK tarafından kadro vermemekle tehdit edildiklerini öne sürdü.

Hiç yorum yok: