Herkes Mersin'e Onlar Tersine - Eğitim Haberleri

7 Aralık 2010 Salı

Herkes Mersin'e Onlar Tersine

Herkes Mersin'e Onlar Tersine

Manisa'da ikamet eden 7'si kız 8 öğrenci, ortaöğretime, kent merkezine 30 kilometre uzaklıktaki Osmancalı Köyü ÇPL devam ediyor.


Osmancalı İlköğretim Okulu ek binasında faaliyet gösteren Osmancalı ÇPL'nin Müdürü Hüseyin Çolak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, okullarına Yuntdağı bölgesindeki 22 köyden öğrencinin geldiğini belirtti.

Bunlar arasında Manisa kent merkezinden gelen 8 öğrencinin de yer aldığını ifade eden Çolak, şu bilgileri verdi:

''Okulun elde ettiği başarıların Manisa'da duyulması ilgiyi artırdı. Manisa'daki Mesleki Eğitim Fuarı ve toplantılarından etkilenen bazı öğrencilerimiz, merkezden gelerek okulumuza kayıtlarını yaptırdı. Velileriyle birlikte kayıt zamanında gelip okulumuzu gördüler, incelediler. 2010-2011 eğitim ve öğretim yılında 7 kız, 1 erkek öğrencimiz Manisa'dan her gün okulumuza kendi imkanlarıyla gelmektedir. Bizim okulumuzu tercih etmiş olmaları sevindirici. Toplam 170 öğrencimiz olduğu için öğrencilerimizle birebir ilgilenebiliyor, takip edebiliyoruz. Bu öğrencilerimizin velileri de Okul Aile Birliğinde aktif rol alıyor, bu bizi daha çok sevindirdi.''

Kent merkezinden her gün köydeki okula gelen öğrenciler ise okulu son yıllardaki başarılarından dolayı tercih ettiklerini, sınıfların kalabalık olmamasından dolayı öğretmenlerinin kendileriyle daha fazla ilgilenebildiğini söyledi.

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR VEKİLİ ERSOY

Manisa Milli Eğitim Müdür Vekili Aziz Ersoy da AA muhabirine yaptığı açıklamada, altyapı yatırımları ve ulaşım şartlarının gelişmesi sayesinde bu tür tercihlerle karşılaşmaya başladıklarını belirtti.

Osmancalı ÇPL'ye kent merkezinden 8 öğrencinin devam etmesinin, okulun başarısını da ortaya koyduğunu anlatan Ersoy, şöyle devam etti:

''Çocuklarımız orada rahat bir eğitim öğretim ortamı buluyor. Sınıf mevcutlarının az olması da öğretmen arkadaşlarımızın onlarla yakından ilgilenmesini sağlıyor. Bu bence çok olumlu bir gelişmedir. Osmancalı ÇPL, Manisa'daki ÇPL'ler arasında en başarılı olanı diyebiliriz. Okulda görev yapan arkadaşlarımı çalışmalarından dolayı kutluyorum. Şehirde ne varsa artık kırsalda da var. Çocukların tercihlerini takdirle karşılıyorum.''

Hiç yorum yok: