Müdürün Taciz Davası 'Ağır Cezalık' Oldu - Eğitim Haberleri

16 Eylül 2010 Perşembe

Müdürün Taciz Davası 'Ağır Cezalık' Oldu

Müdürün Taciz Davası 'Ağır Cezalık' Oldu

Tacizle suçlanan okul müdür vekili, 'kızın ruh sağlığının bozulduğu' raporu üzerine ağır cezada yargılanacak

Adana'da ilköğretim okulu 8'inci sınıf öğrencisi H.Ö'yü taciz ettiği iddiasıyla asliye ceza mahkemesinde tutuksuz yargılanan müdür vekili İ.G. ağır cezalık oldu.

Olay 2008'de meydana geldi. İddiaya göre kız öğrencilerden 13 yaşındaki H.Ö. kendini okul tuvaletine kilitleyerek ağlamaya başladı. Rehber öğretmen tarafından tuvaletten çıkarılan kız, nöbet çizelgesi için odasına gittiği müdür vekili İ.G.'nin "Çok tatlısın. Saç modelin çok güzel. Seni çok özledim'' dedikten sonra elle tacizde bulunduğunu iddia etti.

Öğrencinin ailesinin şikâyetçi olması üzerine hakkında adli soruşturma yapılan müdür vekili, çıkarıldığı mahkemede tutuklandı. Cezaevinde 10 gün kaldıktan sonra itirazı sonucu tahliye edilen 55 yaşındaki İ.G, 6'ncı Asliye Ceza Mahkemesi'nde yargılanmaya başlandı. "Çocuğun cinsel istismarı'' suçundan 12 yıla kadar hapsi istenen İ.G, "Öğrencim odama geldi ancak taciz yaşanmadı. Dışarıda ağlarken gördüm. Ailesi de gelmişti. Beni suçlayarak hakaret ettiler. Eğitimci olarak tüm çocuklara kendi çocuklarım gözüyle bakarım. Onların ahlaklı dürüst, olmaları için çaba gösteririm. Suçsuzum" dedi.

Ancak H.Ö'nün ruh sağlığının bozulduğu yönünde gelen adli tıp raporu üzerine 6'ncı Asliye Ceza Hakimi, davayla ilgili görevsizlik kararı verdi ve dosyayı ağır ceza mahkemesine gönderdi. Sanık İ.G, ağır cezada yargılanacak.

Hiç yorum yok: