‘Sosyal Öğretmenimiz Bile Yoktu’ - Eğitim Haberleri

6 Ağustos 2010 Cuma

‘Sosyal Öğretmenimiz Bile Yoktu’

Mardin’in Nusaybin İlçesi Girmeli Köyü İlköğretim Okulu öğrencisi Mehmet Şirin Aslan (14), Seviye Belirleme Sınavı’nda (SBS) tüm soruları doğru yanıtlayarak Türkiye birincileri arasına girdi.

12 çocuklu çiftçi bir ailenin oğlu olan Aslan, Mardin'e gelmek istemeyen öğretmenlere seslenerek, “Buralarda sizin ışığınızı bekleyen, benden 10 kat daha fazla okumaya hevesli çocuklar var. Lütfen tayininiz çıktığında seve seve gelin” dedi. 'Umut oldum' Okuldan arta kalan zamanlarında hayvan otlatan Aslan, birinciliğinin arkadaşlarına da umut olabileceğini belirterek, şöyle konuştu: “Başarımı düzenli çalışmaya borçluyum. Sıkıldığımdan dersi bırakıyor, biraz dinlenip yeniden devam ediyordum. En büyük sıkıntı ise sık sık öğretmenlerimiz değiştiği için yaşadım. Mesela bu sene hiç Sosyal Bilimler öğretmenimiz olmadı.” dha

Hiç yorum yok: