Öğrenciler Tarafından 'En Duyarlı Sanatçı' Seçildi... - Eğitim Haberleri

25 Mayıs 2010 Salı

Öğrenciler Tarafından 'En Duyarlı Sanatçı' Seçildi...

Türk halk müziği sanatçısı Fatih Kısaparmak, Denizli Özel Severgazi Fen Lisesi öğrencileri tarafından "En duyarlı sanatçı" seçildi.

Konser vermek için Denizli'ye gelen Fatih Kısaparmak, "Toplumsal Duyarlılık ve Eğitim" projesi çerçevesinde 2010 yılının "En duyarlı sanatçısı" ödülüne layık görüldü. Okulu ziyaret eden Kısaparmak, bin yıllık mızık çamından eski kılıç ve oklara, eski ütülerden eski daktilo ve hesap makinelerine, Hitit dönemi testilerinden Çanakkale Savaşı'nda kullanılan top mermilerine kadar birçok tarihî eşyanın sergilendiği sınıfı gezdi. Burada Özel Severgazi Fen Lisesi Müdür Yardımcısı Engin Akkuş, Kısaparmak'a okul hakkında bilgi verdi. Akkuş, okul öğrencilerinin sanatçı Fatih Kısaparmak'ı "En duyarlı sanatçısı" seçtiğini belirterek bir plaket takdim etti. Ödüle teşekkür eden Fatih Kısaparmak, "Biz sadece söz yazan, şiir söyleyen, beste yapıp bunları seslendiren, bunları sadece halk konserleriyle de olsa kitlelere ulaştırmaya çalışan biri olmaktan önce, bunları toplumun ortak paydalarına dönüştürme çabası içindeyiz. Bunu Denizlili gençler tarafından anlaşılmış ve değerlendirilmiş olması beni mutlu etti ve heyecanlandırdı." dedi. "Arife tarif gerekmiyor." diyen Kısaparmak, "Bizim insanımız gerçekten binlerce yılın engin tecrübesiyle oluşmuş müthiş bir sağduyuya aklıselime sahip. Genç kuşaklarımız yetiştiren kadrolara ve o kadroları yüreklendiren iş adamlarımıza herkese teşekkür ediyorum. Eğitim Türkiye'nin en önemli meselesi hatta kader kavşağı olması böylelikle bir kez daha anlam kazanmış oluyor." diye konuştu.

Hiç yorum yok: