6, 7 ve 8. Sınıflarda Deneme Sınavı... - Eğitim Haberleri

5 Mayıs 2010 Çarşamba

6, 7 ve 8. Sınıflarda Deneme Sınavı...

İstanbul'da yarın 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerine yönelik 'Kazanım Değerlendirme ve Uygulama Sınavı' yapılacak.

İstanbul Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, yarın il genelinde ilköğretim okulları 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerine yönelik ''Kazanım Değerlendirme ve Uygulama Sınavı''nın yapılacağını, sınava girmeyen sınıflarda eğitimin devam edeceğini bildirdi.
Yıldız, yarın ildeki resmi ve özel tüm ilköğretim okullarının 6, 7 ve 8. sınıflarında Seviye Belirleme Sınavı (SBS) formatında bir deneme sınavı yapacaklarını belirterek, sınavın saat 10.00'da başlayacağını söyledi. Muammer Yıldız, ''Yarın ilköğretim 6, 7 ve 8. sınıflar sınava girecek, bu sınıflarda eğitim yok, diğer sınıflarda eğitim devam ediyor'' dedi.

Hiç yorum yok: