Mezun Olduğu Okulun Öğrencilerini Ağırladı... - Eğitim Haberleri

6 Nisan 2010 Salı

Mezun Olduğu Okulun Öğrencilerini Ağırladı...

AK Parti İl Başkanı Ömür Kabak mezun olduğu ilköğretim okulu öğrencilerini kabul ederek, 'okul gazetesi'ne röportaj verdi.

AKP İzmir İl Başkanı Ömür Kabak, bir dönem öğrenim gördüğü Kanuni Süleyman İlköğretim Okulu'nun öğrencilerini kabul etti. Okulun çıkartacağı “okul gazetesinin” ilk sayısına röportaj veren Kabak, öğrencilerin "Siyasete ne zaman başladınız? Avukatlık mı siyaset mi? Okul müdürü olsaydınız neler yapardınız? Eğitim sistemini nasıl buluyorsunuz?" gibi sorularını yanıtladı. Kabak, AKP'nin milli eğitim sistemini övdü.
Kabak, eğitime son yıllarda ayrılan kaynağa dikkat çekti. Kendi okuduğu dönemde 1.sınıfı teneke bir barakada okuduğunu söyleyen Kabak, “Son 5 yıla bakacak olursanız en fazla bütçe Milli Eğitim Bakanlığımıza ayrılıyor. Çok güzel okullar yapıldı. Her şehirde üniversiteler açıldı. İzmir'imiz eğitimde de hak ettiği noktayı yakalasın diye, 7 yılda 5 bin 500 yeni derslik yapıldı. Yaklaşık 27 bin adet bilgisayar gönderilerek, Bilişim teknolojileri sınıfları kuruldu” dedi.(Anka)

Hiç yorum yok: