Kavga Eden İki Öğretmen Görevden Uzaklaştırıldı... - Eğitim Haberleri

19 Nisan 2010 Pazartesi

Kavga Eden İki Öğretmen Görevden Uzaklaştırıldı...

Bursa'da bir ilköğretim okulunda çalışan iki öğretmen 'sınıf boşaltma' meselesinden veli ve öğrencilerin gözü önünde kavga etti.


Bursa'nın merkez Yıldırım ilçesinde, bir ilköğretim okulunda 'sınıf boşaltma' meselesinden veli ve öğrencilerin gözü önünde kavga eden biri sendika temsilcisi iki öğretmen, kaymakamlık tarafından görevden uzaklaştırıldı. Öğretmenler hakkında hem milli eğitim müdürlüğü hem de Yıldırım Kaymakamlığı tarafından soruşturma açıldı.
Edinilen bilgiye göre, 8 Nisan'da Kazımkarabekir Mahallesi Naz Özdilek İlköğretim Okulu'nda meydana gelen olayda, öğle arasında ant içme töreni sonrası Anadolu Eğitim Sendikası Yıldırım Temsilcisi Beyzade E., sınıf öğretmenliği yaptığı 2/D sınıfı öğrencileriyle sınıfa gitti. Sınıfın boşaltılmadığını gören Beyzade E., okulun Türkçe öğretmeni Hacı Ali I. ile sınıfı boşaltması için konuştu. İki öğretmenin tartışması kısa sürede kavgaya dönüştü. Veli ve öğrencilerin gözü önünde Hacı Ali I., Beyzade E.'ye yumruk atıp yere yatırdı. Okul yönetiminin araya girmesiyle kavga sona erdi.
Olayda burnu ve boğazından yaralanan Beyzade E., konuyu yargıya taşıyacağını söyleyerek okula polis çağırdı. Bursa Emniyet Müdürlüğü ekipleri okula gelerek inceleme yaptı. Hafif şekilde yaralanan Beyzade E. Adli Tıp Kurumu'na giderek rapor aldı, ardından tedavi için hastaneye gitti. Olayın basında yer alması üzerine Yıldırım Kaymakamlığı olaya karışan iki öğretmeni de görevden uzaklaştırdı. Öğretmenler hakkında Milli Eğitim Müdürlüğü de idari soruşturma başlattı. Bu arada, Beyzade E.'nin sınıfı için okul idaresi ücretli bir öğretmen görevlendirdi. Öğrenci velileri ise kaymakamlığa giderek, öğretmenlerinin yeniden göreve dönmesini istedi.

Hiç yorum yok: