Kahvehane Okuma Salonu Oldu... - Eğitim Haberleri

12 Nisan 2010 Pazartesi

Kahvehane Okuma Salonu Oldu...

Babalarının kahvehane olarak kullandığı mekanda, çocukları, kitap okuyup, bilgisayar öğrenecek.


Ankara'nın en eski yerleşim yerlerinden birisi olan Atıfbey Mahallesi'nde hayırseverler tarafından yaptırılan Atıfbey Okuma Salonu hizmete girdi. Maddi imkânı dar olan kesimin yaşadığı yer olarak bilinen mahallede, eskiden kahvehane olarak kullanılan mekân, öğrencilerin derslerini yapabileceği bir eğitim yuvasına dönüştürüldü.
Bölgenin öğrencilerine ücretsiz dershane hizmetinin verileceği Atıfbey'de bundan sonra geleceğe yatırım yapılacak. İlköğretim öğrencileri, öğretmenler eşliğinde okul dışında derslerinin tekrarını yapacak, ücretsiz olarak verilen ders kitaplarına çalışacak, testlerini çözecek. Hatta bilgisayarlardan internete girerek, dünyanın bilgisine ulaşabilecek. Şu anda yaklaşık 100 öğrencinin eğitim gördüğü Atıfbey'de hedef daha fazla öğrenciye ulaşarak, onlara iyi bir eğitim imkânı sunmak. Bugün açılışı yapılan Atıfbey Okuma Salonu'nda, öğrencilerin daha iyi eğitim görmesi ve bu okuma salonlarının yaygınlaştırılması talebi dile getirildi. Yaşadıkları bölgeye okuma salonunun açılmasına ise en çok aileler ve öğrenciler sevindi. Öğrenciler, okuldan arta kalan zamanda burada iyi bir eğitim alacaklarını ve ileride istedikleri mesleğe daha iyi hazırlık yapacaklarını söyledi. (Cihan)

Hiç yorum yok: