Beşiktaş-Fenerbahçe Derbisini İzlerken Kalp Krizi Geçirdi... - Eğitim Haberleri

21 Nisan 2010 Çarşamba

Beşiktaş-Fenerbahçe Derbisini İzlerken Kalp Krizi Geçirdi...

Fanatik Fenerbahçeli olan Selçuk Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Dr. Ateş, BJK-FB maçını izlerken kalp krizi geçirerek vefat etti.


Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ateş, Beşiktaş-Fenerbahçe derbisini izlerken kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, Selçuklu ilçesinde ikamet eden Ateş (60) fakülteye gelmeyince, önceki gün akşam mesai arkadaşları evine geldi. Kapıcı vasıtasıyla eve giren arkadaşları, Ateş'i Lig TV açık halde televizyonun karşısında koltukta oturur vaziyette ölmüş olarak buldu. Daha önce iki kez by-pass geçiren Ateş'in kalp krizi sonucu hayatını kaybettiğini belirledi. Prof. Dr. Ateş'in naaşı dün ikindi namazını müteakip toprağa verildi. Ateş'in cenazesi, SÜ Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi'nden alındıktan sonra Rektörlük bahçesine getirildi. Burada düzenlenen törende konuşan Prof. Dr. Ateş'in öğretim görevlisi olan oğlu Alper Ateş, Ateş'in evladı olmaktan gurur duyduğunu söyledi. ÜÇ ŞEYİ ÇOK SEVERDİ Alper Ateş 'Babam üç şeyi çok severdi; beni, kız kardeşimi ve Fenerbahçe'yi. Benim ve kardeşim için yaşadı. Fenerbahçe için öldü' dedi. Törende, Ateş'in kızı Senem, babasının Türk bayrağına sarılı tabutuna sarılarak ağladı. Törene çok sayıda öğretim üyesi ve öğrenci katıldı. Ateş'in cenazesi, Üçler Mezarlığı'nda toprağa verildi.

Hiç yorum yok: