Okullarda Eğitime Ara Verildi... - Eğitim Haberleri

8 Mart 2010 Pazartesi

Okullarda Eğitime Ara Verildi...

Milli Eğitim Müdürlüklerinden yapılan açıklamaya göre, okullarda eğitime ara verildi.

Elazığ

Elazığ Milli Eğitim İl Müdür Yardımcısı İbrahim Bozkurt, şehirde ilk ve orta dereceli okullarda eğitime iki gün ara verildiğini bildirdi. Bozkurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, merkez üssü Karakoçan ilçesi Başyurt beldesi olan deprem dolayısıyla Elazığ'da ilk ve orta dereceli okullarda eğitime iki gün ara verildiğini belirtti.

Bingöl

Saat 09.47'de Karakoçan merkezli 5.5 büyüklüğündeki artçı sarsıntıdan sonra Bingöl'de okulların bir gün tatil edildiği açıklandı.

Tunceli

Merkez üssü Elazığ'ın Karakoçan ilçesinin Başyurt beldesi olan 6.0 büyüklüğündeki deprem sonrasında, Tunceli'de okullar 2 gün süreyle tatil edildi. Tunceli Valiliğinden alınan bilgiye göre, merkez üssü Elazığ'ın Karakoçan ilçesinin Başyurt beldesi olan depremin ardından, bölgede devam eden artçı depremler sebebiyle öğrencilerin panik yaşamamaları ve tedbir amacıyla ilköğretim ve liselerde eğitime 2 gün ara verildi. İlde eğitim ve öğretim 10 Mart tarihinde yeniden başlayacak.

Hiç yorum yok: