Öğrencilerin Şah-Mat Mücadelesi... - Eğitim Haberleri

4 Mart 2010 Perşembe

Öğrencilerin Şah-Mat Mücadelesi...

Hakkari'de öğrenciler, satranç turnuvası ile heyecanlı anlar yaşadı.

Satranç Federasyonu Hakkari İl Temsilciliği'nin düzenlediği turnuvaya il merkezi ve ilçelerden gelen 180 öğrenci katıldı. İlk ve ortaöğretim okullarını temsil eden çocuklar, birbirleriyle kıyasıya mücadele etti. Cumhuriyet İlköğretim Okulu'ndan Selim Demirkan, Küçükler il birincisi olurken, Şehit Çetin Deniz İlköğretim Okulu'ndan Velat Yiğit, Yıldızlar kategorisinde şampiyon oldu. Hakkari Anadolu Öğretmen Lisesi'nde okuyan Bedirhan Dinç de gençlerde birinciliği kazandı. Şemdinli ilçesinden öğrencilerle birlikte gelen satranç hocası Mehmet Yıldız, "Şemdinli'de yaklaşık 2 yıldır ben bu işe gönül verdim. Sporcularımı çok seviyorum. Tabii bize daha fazla destek verirlerse üst kademelere geçeceğiz. Geçen yıl bir sporcumu Türkiye şampiyonalarına götürdüm. 370 kişinin içerisinde öğrencimiz 40. oldu. Hakkari'deki turnuvada ise Şemdinli 2. oldu." dedi.

Hiç yorum yok: