Kızıyla Birlikte Yeniden Okula Başladı - Eğitim Haberleri

25 Mart 2010 Perşembe

Kızıyla Birlikte Yeniden Okula Başladı

Eskişehir'de 33 yaşındaki anne Ayşe Yaşar ile 13 yaşındaki kızı İlknur Yaşar, ilköğretim okulu 7. sınıfında öğrenim görüyor.


Eskişehir'de 33 yaşındaki anne Ayşe Yaşar ile 13 yaşındaki kızı İlknur Yaşar, ilköğretim okulu 7. sınıfında öğrenim görüyor. Anne Yaşar, Açık Öğretim Lisesi 7. sınıf, kızı ise Meserret İnel İlköğretim Okulu 7. sınıfında eğitim görmenin mutluğunu yaşıyor.
Çeşitli sebeplerden dolayı ilköğretim okulunu bitiremeyen anne Yaşar, evlendikten sonra bu hayalini gerçekleştirmek için Açık İlköğretim Okulu sınavlarına girdi. Sınavları kazanan anne Yaşar, şu anda Açık Öğretim Lisesi 7. sınıfında eğitim görüyor. Kızı Yaşar ise Meserret İnel İlköğretim Okulunun 7. sınıfına gidiyor. Kendisinin yıllar önce çeşitli sebeplerden dolayı 7. sınıftan ayrılmak zorunda kaldığını belirte anne Ayşe Yaşar, kızının ısrarı üzerine okuluna kaldığı yerden devam etmeye başladığını söyledi. Okumanın yaşının olmadığını dile getiren anne Yaşar, "Liseyi bitireceğim. Öğrenim görmenin yaşı yoktur. Kızımla ders çalışmak çok hoşuma gidiyor." dedi. Annesine derslerinde yardımcı olduğunu dile getiren İlknur Yaşar da, "Annemin biraz matematiği zayıf. Kendisine matematik çalıştırdım. Dersleri beraber çalışıyoruz. Ancak kendisine ödev vermiyorum. Annemim başarısız olmasını istemiyorum." ifadesini kullandı. (Cihan)

Hiç yorum yok: