Yeni İstanbul Milli Eğitim Müdürü... - Eğitim Haberleri

22 Şubat 2010 Pazartesi

Yeni İstanbul Milli Eğitim Müdürü...

Yeni İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü belli oldu.

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, görevi bir süredir vekaleten yürüten Muammer Yıldız atandı. Bazı bakanlıklara ait atama kararları Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, İçişleri Bakanlığı Mülkiye Başmüfettişliklerine Dr. Mehmet Cilacı ve Kadir Balaban atandı. Milli Eğitim Bakanlığında açık bulunan Bakanlık Müşavirliğine Çankırı İl Milli Eğitim Müdürü Durmuş Özdemir atanırken, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, bu görevi bir süredir vekaleten yürüten Talim ve Terbiye Kurulu Üyesi Muammer Yıldız atandı. Sağlık Bakanlığında açık bulunan İlaç ve Eczacılık Genel Müdür Yardımcılığına Bedrettin Uluat'ın atanması kararlaştırıldı. Kültür ve Turizm Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanlığında açık bulunan Başmüfettişliklere, müfettişler Cemalettin Ulusoy, Müjdat Yücel, Suzan Kurt, Ali Atlıhan ve Müşerref Can'ın atanması, Çevre ve Orman Bakanlığında açık bulunan Personel Dairesi Başkanlığına Halim Bediz'in atanması uygun görüldü.

Hiç yorum yok: