Simit Paraları Haiti'ye... - Eğitim Haberleri

25 Şubat 2010 Perşembe

Simit Paraları Haiti'ye...

Deprem felaketine duyarsız kalmak istemeyen öğrenciler, bir haftalık simit paralarını Haiti'ye gönderdi.
Bursa'da ilköğretim okulu öğrencileri, bir haftalık simitlerinden fedakarlık yaparak topladıkları 528 TL parayı deprem felaketi ile sarsılan Haiti'ye gönderdiler. Haiti'de yaşanan deprem felaketini televizyondan seyrettiğinde dayanamayıp etkilenen Yahya Kemal Beyatlı İlköğretim okulu 8. sınıf öğrencisi 14 yaşındaki Meleknur Gündal, kendisini, geride kalan depremzedeler için bir şeyler yapmak zorunda hissetti. Meleknur Gündal, Haiti'de meydana gelen depremden sonra televizyondan izlediği görüntüler sonrasında başlattığı yardım kampanyası ile örnek bir davranışta bulundu. Fikrini açtığı arkadaşlarından da destek bulan Meleknur Gündal, sınıf arkadaşlarına, "Bir haftalık simitlerimizden fedakarlık yaparak parasını deprem bölgesindeki arkadaşlarımıza yardım edelim. Oradaki kardeşlerimiz aç, bir şey yiyip içemiyorlar, biz de bir hafta simit yemeyerek harçlıklarımızı toplayıp kardeşlerimize gönderelim." teklifinde bulundu. Arkadaşlarının da desteğini alan Gündal, bunun üzerine hazırladığı karton kumbara ile 528 TL para topladı. Sınıfa konulan karton kumbara içinde bir haftada toplanan 528 TL, bir bankanın Haitiye yardım kampanyası için açtığı hesap numarasına yatırıldı.

Hiç yorum yok: