Okul Kiracıları Geride Bıraktı... - Eğitim Haberleri

10 Şubat 2010 Çarşamba

Okul Kiracıları Geride Bıraktı...

Kurulduğu günden bu yana geçen 20 yılda tam 6 kez bina değiştiren lise, taşınma rekoru kırdı.
Fatsa Sağlık Meslek Lisesi Müdürü Ali Alkan, 1989 yılında Mehmet Akif Ersoy İlkokulu'nun 3. katında eğitim ve öğretime başladıklarını belirterek, "Daha sonra sırasıyla Atatürk İlköğretim Okulu bahçesindeki prefabrik yapılara, oradan Merkez Ortaokulu bahçesindeki ek binaya, oradan Çullu'daki Sağlık Bakanlığı'nın yaptırdığı binaya taşındık. Daha sonra Sağlık Meslek Liseleri'nin Milli Eğitim Bakanlığı'na devredilmesiyle sahildeki öğretmenevi yanındaki binaya taşındık. 2006-2010 yılları arasında burada bulunduk. Son olarak da eski Fatsa Lisesi'nin tadilat görmesiyle bu binaya taşındık. 2009-2010 eğitim-öğretim yılının 2. yarısından itibaren bu binada eğitim ve öğretimimize devam ediyoruz" dedi. 20 yılda 6 kez bina değiştirmelerinden dolayı birçok eşyalarının kullanılamaz hale geldiğini ifade eden Alkan, "Her defasında yeni düzenlemelerle uğraştık. Yeni yerimizde ihale edilmeyen yerlerle ilgili birtakım eksikliklerimiz var. Bu taşınmamız inşallah son olur" diye konuştu. Fatsa Sağlık Meslek Lisesi öğrenci mevcudunun 227 olduğu öğrenildi.

Hiç yorum yok: