YÖNVER'le Yeni Sınav Sistemi Anlatılacak... - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2010 Çarşamba

YÖNVER'le Yeni Sınav Sistemi Anlatılacak...

YÖNVER Projesi kapsamında yönetici, öğretmen ve öğrencilere yenilenen sınav sistemi anlatılacak.

İstanbul Kültür Üniversitesi ve İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde yürütülecek YÖNVER Projesi kapsamında, İstanbul'daki orta öğretim kurumlarında görev yapan yönetici ve öğretmen ile öğrencilere yenilenen üniversiteye giriş sınav sistemi anlatılacak. Şubat ayında hayata geçirilecek projenin protokolü, İstanbul Kültür Üniversitesinde Rektör Prof. Dr. Dursun Koçer ile İstanbul Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız tarafından imzalandı. Üniversitelerle işbirliğine büyük önem verdiklerini kaydeden Yıldız, Yeni Öğrenci Seçme Yerleştirme Sisteminde Oyunun Kuralları 2010 (YÖNVER) Projesi eğitim camiası adına büyük yarar sağlayacağını kaydetti. Prof. Dr. Koçer ise üniversiteye giriş sınavlarının lise eğitiminde öğrencilerin başarısının göstergesi olduğunu belirtti. Proje kapsamında kent genelindeki orta öğretim kurumlarındaki yönetici, öğretmen ve öğrencilere ÖSS performansları konusunda detaylı bilgilerin verileceğini anlatan Prof. Dr. Koçer, ayrıca yeni sınav sistemine yönelik bilgilendirme konferanslarının da gerçekleştirileceğini kaydetti. PROJE HAKKINDA YÖNVER projesi, İstanbul'daki orta öğretim kurumları müdürlerine, bu kurumlarda görev yapan rehber öğretmenlere ve öğrencilere 2010'da uygulanacak yeni Öğrenci Seçme Yerleştirme Sistemini tanıtmayı, öğrencilerin üniversite ve meslek tercihleri konusunda güncel bilgiler edinmelerini sağlamayı amaçlıyor. 2009-2010 eğitim öğretim yılında İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge birimi ve İstanbul Kültür Üniversitesi Ar-Ge Merkezi işbirliğinde gerçekleştirilecek projede, bilgilendirme konferansları, fikir ve önerilerin internet üzerinden paylaşılarak tartışıldığı e-platform ile 2009 yılı ÖSS performanslarının istatistiki olarak değerlendirildiği kitapçıkların yayın ve dağıtım projesinden oluşuyor.

Hiç yorum yok: