Özel Okullar 'Eğitimi' Tartışacak... - Eğitim Haberleri

25 Ocak 2010 Pazartesi

Özel Okullar 'Eğitimi' Tartışacak...

Türkiye Özel Okullar Birliği, ''Okulda Yenilenme'' konulu sempozyum düzenleyecek.

Antalya'da 28-30 Ocak günlerinde gerçekleştirilecek sempozyuma, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, Türkiye'nin ve bazı ülkelerin üniversitelerinden akademisyenler, öğretmenler katılacak. Sempozyumda, okulları yeniden yapılandırmak amacıyla eğitim sisteminde gerekli düzenlemeler, bu düzenlemelerin yapılmasına yönelik açılımlar ve diğer ülkelerde uygulanan farklı eğitim metotları tartışılacak. Sempozyumda, ''Eğitimdeki kriz gençlerimizi nasıl bir tehlikeye atıyor?'', ''Farklı ülkeler, farklı okullar, farklı modeller'', ''ÖSS'de yeni yapılanma'', ''Tarih eğitimi'', ''Sosyal bilimler eğitimi'', ''Matematik eğitimi'', ''Okul öncesi eğitim'', ''Eğitimde stratejik yönetim ve planlama'', ''Türk eğitim sistemine eleştirel bir bakış'' konuları ele alınacak.

Hiç yorum yok: