e-Kayıtlar Tamam! - Eğitim Haberleri

3 Temmuz 2009 Cuma

e-Kayıtlar Tamam!

İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından e-kayıt uygulaması sistemiyle elektronik ortamda yapıldı.

İLK kez 2009-2010 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan ve ülke genelindeki ilköğretim okullarını kapsayan e-kayıt işlemi, Ulusal Adres Veri Tabanındaki adresler ve nüfus bilgileri esas alınarak İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından e-kayıt uygulaması sistemiyle elektronik ortamda yapıldı. 29 Haziran 2009 tarihi itibarıyla; mecburi öğretim çağındaki 1.283.643 çocuk ikametlerine en yakın ilköğretim okullarına yerleştirildi. Yerleştirme sonucunda herhangi bir okula kayıt olamayan 31.705 çocuk için adres tanımlaması yapılarak okullara kayıt edilecek. Veliler yerleştirildikleri okulu ve okulun adresini, www.meb.gov.tr adresinden, çocuklarının T.C. kimlik numaralarını girerek öğrenebilecek. Ayrıca okullar kayıt edilen öğrenci listelerini, okulda velilerin görebilecekleri bir yere asacak. Özel ilköğretim okullarına kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerin nakilleri okul yönetimleri tarafından adres uygunluğu kontrolü yapılmadan gerçekleştirilecektir.

Hiç yorum yok: