Boydak'tan Cizre'ye İlköğretim Okulu - Eğitim Haberleri

1 Haziran 2009 Pazartesi

Boydak'tan Cizre'ye İlköğretim Okulu

Boydak Holding, Şırnak'ın Cizre ilçesine yaptırdığı özel ilköğretim okulunun açılışını yaptı.

İlçeye inşa edilecek lisenin de temeli atıldı. Cizre'de dört yıl önce yapılan Özel İstikbal İlköğretim Okulu bahçesinde düzenlenen açılış törenine Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, Şırnak Valisi Ali Yerlikaya, milletvekilleri ile diğer yetkililer ve vatandaşlar katıldı. Özel İstikbal Koleji'nin açılış kurdelesini Kayseri Milletvekili Ahmet Öksüz Kaya, Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, Vali Ali Yerlikaya birlikte kesti. Açılış sonrası davetliler, sınıfları gezip Okul Müdürü Malik Demir'den bilgi aldı. Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, ilk defa geldiği Cizre'de birlik ve beraberliğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gördüğünü söyledi. Doğu ve Güneydoğu halkının kardeşleri olduğunu vurgulayan Hacı Boydak, "Bizim atalarımız yıllar önce omuz omuza savaşlarda mücadele etmişler, kardeşçe yaşamışlardır. Aramıza fitne sokmak istiyorlar, onun için eğitimli olmamız lazım, çalışmamız lazım, birbirimize sıkı sıkı sarılmamız lazım." dedi. Vali Yerlikaya da Kayserili işadamı ve Boydak Holding Başkanı Hacı Boydak'a ilçe eğitimine göstermiş olduğu ilgiden dolayı bir teşekkür plaketi ve yöreye has ve çok değerli olan 'şal şapik kumaşı' hediye etti.

Hiç yorum yok: