Yabancı Diller Müdürleri İzmir'de Buluştu... - Eğitim Haberleri

16 Şubat 2009 Pazartesi

Yabancı Diller Müdürleri İzmir'de Buluştu...

Türkiye'de faaliyet gösteren 35 üniversitenin yabancı diller yüksekokulları müdürleri, İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin (İEÜ) ev sahipliğinde bir araya geldi.

Müdürler, hazırlık programları ve yükseköğretim kurumlarında yabancı dil öğretimi ve yabancı dillerde öğretim yapılmasında uyulacak esaslara ilişkin fikir alışverişinde bulundu. Toplantının açılış konuşmasını yapan İEÜ Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Evrim Üstünlüoğlu, "Yabancı dil eğitimindeki sıkıntılara biraz olsun çözüm bulabileceğimizi ve yeni çıkan yönetmelikle ilgili görüşümüzün ortaya çıkacağını düşünüyorum. Bunu bir raporla Yüksek Öğretim Kurulu'na (YÖK) ileteceğiz." dedi. İEÜ Rektörü Prof. Dr. Atilla Sezgin ise, "Orta öğrenimde çözülmesi gereken yabancı dil problemi, dünyanın tersine ülkemizde maalesef üniversitelere taşınıyor. Bir sene gibi kısa sürede öğrenciye o yabancı dili öğreterek, akademik eğitim alabilecek seviyeye taşımak gerçekten çok zor. Bunu insanüstü bir gayretle başaran sizi ve kadrolarınızı kutluyorum." şeklinde konuştu. Toplantıların çok verimli geçtiğini belirten misafir müdürler, öncülük yapan İEÜ Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğü'ne teşekkür etti.

Hiç yorum yok: