Üniversiteli Kız 5. Kattan Atladı - Eğitim Haberleri

10 Şubat 2009 Salı

Üniversiteli Kız 5. Kattan Atladı

Muğla'da erkek arkadaşıyla tartışan üniversite öğrencisi R.K. intihar etti. Hastaneye kaldırılan öğrencinin hayati tehlikesi devam ediyor.

Muğla'da erkek arkadaşıyla tartışan üniversite öğrencisi R.K. (19) 5. kattan atladı. Muğla Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Muğla Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Kültür Mantarcılığı Bölümü 1. sınıf öğrencisi R.K., erkek arkadaşı A.B.'nin Muslihittin Mahallesi Rıfat Ayaydın Caddesi'ndeki evinde üç arkadaşıyla buluştu. Bir süre sohbet eden 5 genç, daha sonra balık yiyerek alkol almaya başladı. Bu sırada R.K. ile A.B. arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine genç kız, oturma odasının penceresinden aşağıya atladı. Yaklaşık 20 metreden beton zemine düşen R.K., arkadaşlarının çağırdığı ambulansla hastaneye kaldırıldı. Vücudunda kırıklar bulunan R.K.'nin hayati tehlikeyi atlatamadığı ve yoğun bakımda tedavisinin devam ettiği belirtildi. Devamlı erkek arkadaşının ismini sayıkladığı bildirilen genç kızın, bir ara kendine gelerek doktora, "Ben hâlâ ölmedim mi? Yaşıyor muyum? Çok üşüyorum." dediği öğrenildi. Evdeki bulunan diğer kişiler, ifadeleri alınarak serbest bırakıldı. Apartman sakinlerinden Günay Onay, dışardan bir ses geldiğini belirterek, "Hemen dışarıya çıktım. Kızın arkadaşları cankurtaran istiyordu. 112 Acil Sağlık ve polise haber verdim." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: