Okulun Kömürünü Çalarken Yakalandılar - Eğitim Haberleri

6 Şubat 2009 Cuma

Okulun Kömürünü Çalarken Yakalandılar

Erzurum'un Yakutiye ilçesinde bir ilköğretim okulunun kalorifer kazan dairesinden kömür çalan iki kişi polis tarafından suçüstü yakalandı.

Yakutiye sınırları içerisindeki Halitpaşa İlköğretim Okulu'nun kazan dairesine gece saatlerinde giren iki kişi, kömür çuvallarını araçlarına yükleyip uzaklaşmak istedi. Semt sakinlerinin hırsızlık olayını telefonla 155 İmdat Polis telefonuna bildirmesi üzerine harekete geçen polis, kimlikleri açıklanmayan hırsızları çaldıkları kömürle birlikte ele geçirdi. Polis, kömür hırsızları ile suçta kullanılan otomobile el koydu. Hırsızlık zanlılarının emniyetteki sorgulamalarının ardından adli mercilere sevk edileceği belirtildi. Geçen yıl eğitim öğretim döneminin başlarında söz konusu okulun kazan dairesinde yaşanan patlamadan dolayı 7 kişi yaralanmıştı.

Hiç yorum yok: