15 Milyon Öğrenci Karne Alacak... - Eğitim Haberleri

23 Ocak 2009 Cuma

15 Milyon Öğrenci Karne Alacak...

15 milyon öğrenci bugün karne alacak. İlk ve ortaöğretim okullarındaki yaklaşık 15 milyon öğrenci ve 600 bine yakın öğretmen yarıyıl tatiline giriyor.

2008-2009 eğitim-öğretim yılının ilk dönemi bugün sona eriyor. Örgün eğitim kurumlarında öğrenim gören öğrenciler, ilk yarıyıldaki çalışmalarının karşılığı olan karnelerini alacak ve yaklaşık 2 haftalık yarıyıl tatiline çıkacak. Eğitim-öğretim yılının ikinci yarısı, 9 Şubat 2009 Pazartesi günü başlayacak. Öğrenciler eğitim dönemini 12 Haziran 2009 Cuma günü alacakları karne ile 3 ay sürecek bir yaz tatiline girecek. Milli Eğitim Bakanlığı, geçen öğretim yılında ilköğretim öğrencileri için başlattığı 'sanal karne' uygulamasını bu yıl ortaöğretim öğrencileri için uygulayacak. İlk ve ortaöğretim öğrencilerine 'sanal karne' verilecek. Veliler, MEB'in 'www.meb.gov.tr' adresli internet sitesine çocuklarının TC kimlik bilgileri ile girerek karneleri görebilecek.

Hiç yorum yok: