Kimsesizlere Öğrencilerden Yardım Eli... - Eğitim Haberleri

19 Aralık 2008 Cuma

Kimsesizlere Öğrencilerden Yardım Eli...

Eskişehir'de bir grup ilköğretim okulu öğrencisi, topladıkları temizlik maddelerini Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağlı Halis Toprak Çocuk Yuvası'ndaki kimsesiz çocuklara teslim etti.

Mehmet Akif İlköğretim Okulu Yayın ve İletişim Kulübü üyesi bir grup öğrenci, kimsesiz çocuklara destek çıkmak amacıyla 'Toplum hizmeti' adlı bir kampanya düzenledi. 1 ay önce başlatılan kampanya çerçevesinde öğrenciler, 150 kilogram sıvı sabun, 480 rulo tuvalet kâğıdı, 200 paket kâğıt mendil, 20 paket peçete, 10 kilogram el sabunu, 15 adet diş macunu, 15 rulo havlu peçete, çok sayıda diş fırçası, tarak ve el havlusu topladı. Öğrenciler, kendi harçlıklarından artırdıkları paralarla aldıkları malzemeler ile okul müdürü yardımcısı Abdullah Uğur, öğretmenleri İlker Atasever ve Hilal Çobanoğlu ile birlikte topladıkları temizlik maddelerini Halis Toprak Çocuk Yuvası yetkililerine teslim etti. Kampanyaya destek veren veliler de yaptıkları baklava, börek ve pastaları yuvadaki çocuklara ikram etti.

Duygulu anların yaşandığı ziyaret sırasında Mehmet Akif İlköğretim Okulu öğrencileri ile Yuva da kalan çocuklar, birbirleriyle tanışıp sohbet etti. Mehmet Akif İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Abdullah Uğur, amaçlarının çocuklarda yardımlaşma ve toplumsal hizmet duygusunu geliştirmek olduğunu söyledi.

Hiç yorum yok: