Ankara'da Okullar Tatil Değil... - Eğitim Haberleri

29 Aralık 2008 Pazartesi

Ankara'da Okullar Tatil Değil...

Ankara Valisi Kemal Önal dün yaptığı açıklamada İlk ve orta dereceli okullarda eğitim ve öğretime kar yağışı nedeniyle ara verilmeyeceğini açıkladı.

Ankara Valisi Kemal Önal, olumsuz hava koşullarının eğitim-öğretimde aksaklığa neden olmayacağını belirterek, "İlk ve orta dereceli okullarda eğitim ve öğretime kar yağışı nedeniyle yarın ara verilmiyor" dedi.

Kemal Önal, Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü ile sürekli irtibat durumunda olduklarını söyledi.

Hava durumu hakkında uzmanlardan bilgi aldıklarını ifade eden Önal, kar yağışının gece yarısına dek süreceğini, ancak eğitim ve öğretimde aksaklığa yol açacak bir durumun oluşmadığını ifade eden Önal, "İlk ve orta dereceli okullarda eğitim ve öğretime kar nedeniyle yarın ara verilmiyor" dedi.

Okul taşıtlarından gerekli donanıma sahip biçimde trafiğe çıkmalarını isteyen Önal, özellikle buzlanmaya karşı dikkatli seyretmeleri konusunda sürücüleri uyardı.

Hiç yorum yok: