Padişahlığı Özledi, Öğretmelikten Oldu... - Eğitim Haberleri

26 Kasım 2008 Çarşamba

Padişahlığı Özledi, Öğretmelikten Oldu...

"Padişahlığı özleyen" öğretmen görevden uzaklaştırıldı..

Denizli Valisi Yavuz Erkmen, "padişahlığı özlediğine ilişkin notlar tuttuğu, öğrencilere ders notu olarak bunları dağıttığı ve bu notlarla ilgili sınavlar yaptığı" iddia edilen öğretmenin görevinden uzaklaştırıldığını bildirdi.

Vali Erkmen, yaptığı yazılı açıklamada, söz konusu iddiayla ilgili olarak Hürriyet İlköğretim Okulu öğretmeni S.P. hakkında soruşturma başlatıldığını hatırlattı.

Erkmen, şunları kaydetti:

"24-25 Kasım 2008 tarihlerinde yerel ve ulusal basında, Hürriyet İlköğretim Okulu öğretmeni S.P'nin müfredata uymayan ve temel eğitim ve öğretim programlarına aykırı konularda öğrencilere notlar dağıttığı yolundaki iddialar yer almıştır. Valiliğimizce, adı geçen öğretmen görevden uzaklaştırılmıştır. Konunun aydınlatılması için 20.11.2008 tarihinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü müfettişleri görevlendirilmiş olup inceleme ve soruşturma devam etmektedir. Neticesi ayrıca kamuoyuna duyurulacaktır."

Hiç yorum yok: