GENÇLİĞİN RUH HALİNİ ANLAYACAKLAR - Eğitim Haberleri

14 Ekim 2008 Salı

GENÇLİĞİN RUH HALİNİ ANLAYACAKLAR

Kredi ve Yurtlar Kurumu, Kurum İdari Kurulu Toplanırken, Öğrencilere Doğrudan Hizmette Bulunan Tüm Personele Gençlik Psikolojisi Konusunda Eğitim Verilmesi Önerisinde Bulunuldu.



Kredi ve Yurtlar Kurumu (YURTKUR) Kurum İdari Kurulu toplanırken, öğrencilere doğrudan hizmette bulunan tüm personele gençlik psikolojisi konusunda eğitim verilmesi gündeme getirildi. Önerinin YURTKUR Genel Müdürlüğü tarafından onaylanması halinde tüm yurt personelleri gençlik psikolojisi konusunda hizmetiçi eğitim alacak.
Yurtkur Genel Müdürlüğü temsilcileri ile eğitim alanında yetkili sendika Türk Eğitim-Sen arasında Kurum İdari Kurulu toplantısı yapıldı. Toplantıda 27 Ekim tarihinde toplanılacak kurulda karara bağlanacak gündem maddeleri masaya yatırıldı. Kurulda, Yardımcı Hizmetler Sınıfında görev yapan personelin diğer hizmet sınıfında bulunan unvanlara atanabilmesi için 2009 yılı içerisinde görevde yükselme eğitimi düzenlenmesi hususunun Kurum Eğitim Kurulunda görüşülmesi konusu gündeme getirildi.


Ayrıca elektronik parmak izi sisteminin kapasitesi fazla olan yurtlara öncelik verilerek yapılması istenirken, büyük yurtlar başta olmak üzere elektrik kesintilerine karşı jeneratör kullanımına geçilmesi gerektiğine işaret edildi. Toplantıda yaz aylarında boş bulunan yurt tesisleri ve bahçe alanlarının otopark, düğün kongre, sportif faaliyetler gibi organizasyonlar için işletilmesi hususunda araştırma yapılması istenirken, "Kurum hizmetlerinde öğrencilere doğrudan hizmet götüren birimlerde görev yapan Yardımcı Hizmetler Sınıfı dahil tüm personele belli bir program dahilinde gençlik psikolojisi konusunda hizmet içi eğitim verilmesi" önerileri sunuldu.

Hiç yorum yok: