Valilikten Eğitime Destek... - Eğitim Haberleri

11 Eylül 2008 Perşembe

Valilikten Eğitime Destek...

Kırklareli Valiliği, eğitim gören 1594 öğrenciye okul ihtiyaçlarını karşılamaları için toplam 120 Bin Ytl nakit para yardımında bulunarak eğitime destek verdi.


2008 – 2009 Eğitim Öğretim yılının başlaması ile birlikte Kırklareli Valiliği, Kırklareli merkez ile belde ve köylerde bulunan ilköğretim okulu ve lisede okumakta olan 1594 öğrenciye yaklaşık 120 bin YTL nakit para yardımında bulundu.

Kırklareli Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile Okul Müdürlükleri tarafından tespit edilen öğrencilerin, okul ihtiyaçlarını karşılamaları için Kırklareli Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı her öğrenciye 75 YTL nakit para yardımında bulundu.

Nakit para yardımlarının dağıtımına Kırklareli Merkez Vali Faik Üstün İlköğretim Okulu'nda başlandı. Kırklareli Vali Yardımcısı M. Zeki Koçberber, yardım dağıtımını başlatmak üzere okula giderek para yardımlarını öğrencilerin annelerine teslim etti.

Hiç yorum yok: