Güzel Sanatlarda Kayıt Krizi... - Eğitim Haberleri

25 Temmuz 2008 Cuma

Güzel Sanatlarda Kayıt Krizi...

Ankara Güzel Sanatlar Lisesi’nde okula başvuru formu alınırken 100 YTL “ön kayıt ücreti” talep edildiği iddiaları üzerine İl Müdürlüğü iddialarla ilgili soruşturma başlatacak.

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara Güzel Sanatlar Lisesi'nde okula başvuru formu alınırken 100 YTL “ön kayıt ücreti” talep edildiği iddiaları üzerine konuyu Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne iletti. İl Müdürlüğü iddialarla ilgili soruşturma başlatacak.

Milli Eğitim Bakanlığı bilgi edinme sistemine yapılan 362297 sayılı başvuruda bir veli, oğlu için Ankara Güzel Sanatlar Lisesi sınavına girmesi için okula başvuru formu almak için müracaat ettiğini anlattı. Söz konusu şikayette, “Kendisinin Okul Aile Birliği Başkanı olduğunu ifade eden S.G. Bey benden 100 YTL ön kayıt ücreti talep etti. Bu nasıl bir şeydir anlayamadım. Çocuğumun Anadolu Lisesi sınavlarına girmesi için müracaat ediyoruz, karşılaştığımız duruma bakın. Üstelik kendi tekelindeymiş gibi Başkan Bey, 'ben aile birliği başkanıyım. 100 YTL istiyorum' dedi. Konu ile ilgili bilgi ister, yapmam gerekeni sizlerden rica ederim” denildi.

Milli Eğitim Bakanlığı söz konusu şikayeti Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne göndererek gereğinin yapılması istedi. İl Müdürlüğü söz konusu şikayeti incelemek üzere soruşturma başlatacak.

Hiç yorum yok: