Dersleri Zayıf Öğrenci Kendini Vurdu... - Eğitim Haberleri

18 Haziran 2008 Çarşamba

Dersleri Zayıf Öğrenci Kendini Vurdu...

Ordu'da bir lise öğrencisi, dersleri zayıf olduğu gerekçesiyle kendini tabanca ile vurarak yaşamına son verdi.

Endüstri Meslek Lisesi 1. sınıf öğrencisi Naim A. (15) kendini tabanca ile vurarak yaşamına son verdi. Edinilen bilgilere göre, Akçatepe köyünde dersleri zayıf olduğu için Naim A. tabanca ile kendisini vurdu. Hemen ambulans ile Ordu Devlet Hastanesi'ne kaldırılmasına rağmen Naim A. hayatını kaybetti.

Ailesinin tek çocuğu olan öğrencinin hastane önüne gelen annesi Fatma A.ile babası Mustafa A. fenalık geçirdi. Fatma A, "ciğerlerim yanıyor, oğlum nerede?" diye gözyaşı döktü. Mustafa A. ise, "Oğlum okumasan ne olurdu, bak ben okumadım olmadı mı, sen de okumazdın. Baba sen 12 evlat yetiştirdin ben birine bakamadım" diyerek ağladı.

Bu arada öğrencinin yakın arkadaşlarına 'Beni bir daha aramayın hakkınızı da helal edin' diyerek mesaj geçtiği belirtildi. Öğrenim gördüğü okulda 4 zayıfı bulunan Naim A.'nın sınıfta kalmadığı bir dersten imtihana girip vermesi durumunda diğer derslerini veremese dahi o derslerinden sorumlu olarak bir üst sınıfa geçebileceği öğrenildi. Bu arada olayla ilgili soruşturmaya devam ediliyor.

Hiç yorum yok: