"Dershaneler Türk Eğitiminin Oksijeni" - Eğitim Haberleri

30 Haziran 2008 Pazartesi

"Dershaneler Türk Eğitiminin Oksijeni"

Başbakan Erdoğan’ın dershanelerle ilgili söylediği sözleri üzerine dershaneciler savunmaya geçti: “Dershaneler Türk Eğitimine her zaman oksijen olmuş ve olmaya da devam edecektir”

Pİ ve Anafen dershaneleri, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın dershanelerle ilgili söylediği sözlere dikkat çekerek, “Dershaneler Türk Eğitimine her zaman oksijen olmuş ve olmaya da devam edecektir” açıklamasında bulundular.

Özellikle son haftalarda dershanelerin kapatılıp kapatılmayacağı yönündeki tartışmaların artması ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın “dershaneler garabettir” açıklaması sonrasında iki dershane güç birliği yapacağını açıkladı. Pİ Eğitim ve Öğretim Kurumları' Pİ Dershaneleri ile Özel Ankara Ana Fen Dershanesi her konuda birleşerek güç birliği yapacaklarını bildirdi. TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi öğretim görevlisi ve ANA Fen Dershanesi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nuri Akay, verdikleri kaliteli masa başı eğitimlerin kalitelerini daha da arttıracağını bildirdi.

Akay, dershanelerin kapatılması gibi bir durumun olamayacağını söyledi. Akay, dershanelerin eğitim kurumu olduğuna vurgulayarak, “Dershaneler Türk eğitimine her zaman oksijen olmuş ve olmaya da devam edecektir. Aydınlığın yolu, ancak kaliteli eğitim ve öğretimlerle açılır” dedi.

Hiç yorum yok: