Hayalini Cumhurbaşkanı Gerçek Yaptı... - Eğitim Haberleri

19 Nisan 2008 Cumartesi

Hayalini Cumhurbaşkanı Gerçek Yaptı...

Şanlıurfa'da 8. sınıf öğrencisi Aysel Keser, çaresiz kalınca Cumhurbaşkanı Gül'e mektup yazdı ve...

Şanlıurfa'nın Yaylak Beldesi 8. sınıf öğrencisi Aysel Keser, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'e mektup yazıp, ilköğretim sonrası okutmayacağını söyleyen babasını şikáyet etti.

Aysel mektubunda, "Eğitim hayatımın son 23 Nisan'ın da hiç görmediğim Anıtkabir ve Çankaya Köşk'ünü ziyaret etmek istiyorum. Hep ekonomik durumu iyi, şehirde yaşayan öğrencileri davet ediyorsunuz" dedi. Mektuptan etkilenen Gül'ün talimatıyla, Aysel 23 Nisan törenleri için Köşk'e davet edildi.

Büyük sevinç yaşayan küçük Aysel, "Mutluluğumu anlatamam. İlk kez Şanlıurfa dışında bir yeri göreceğim. Babamın beni okutmak istemediğini Cumhurbaşkanımıza da söyleyip yardım isteyeceğim. Okumak istiyorum" dedi. Aysel'in yol parasını da okul müdürü Mahmut Boybay üstlendi.

Hiç yorum yok: