Girne Amerikan Üniversitesi 2008-2009 Eğitim Öğretim yılında Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programı’nı başlatacak - Eğitim Haberleri

17 Nisan 2008 Perşembe

Girne Amerikan Üniversitesi 2008-2009 Eğitim Öğretim yılında Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programı’nı başlatacak

Kuruluşundan bu güne alternatif ve modern eğitim yaklaşımlarını teşvik eden ve sosyal sorumluluk bilinci ile yoluna devam eden Girne Amerikan Üniversitesi (GAU) 2008-2009 Eğitim Öğretim yılında Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programı'nı adaya kazandırıyor. GAÜ Rektörlük ofisinden yapılan açıklamaya göre, bu yıl ÖSS kitapçığına girecek olan yeni bölüm 50 öğrenci kontenjanı ile 2008-2009 Eğitim-Öğretim dönemi ile faaliyete geçecek. Konuyla ilgili bilgi veren GAÜ Rektörü Prof. Dr. Hıfzı Doğan: “Kaliteli akademik kadroya sahip olan GAÜ Eğitim Fakültesi, adadaki en iyi eğitim fakültelerinden biridir. Fakültemizde yeni açılacak Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programı, özellikle adamızda ve Türkiye'de eksikliği hissedilen bir programdır” diye konuştu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb ben süper lise mezunuyum bu yıl sınava ilk girişim ea çıkışlıyım okul öncesi bölümünü istiyorum ama 1.tercihlerde olmadı.puanım ea1 300.2.tercihlerde kıbrıs yazmayı düşünüyorum bölüm olarak yine okul öncesi.girnede boş kontenjan kaldı mıacaba bilgilendirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler...